Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gool
Superadministrator
Dołączył: 31 Paź 2006 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pon 15:54, 12 Paź 2009 Temat postu: Klubowy Puchar Polski 2009 14-15 Listopada 2009 |
|
|
Ponizej mozecie przeczytac co to jest KKP (źródło pzfs.pl) mozecie sobie przemysleć czy macie ochote sie przejechać koszt takiego wyjazdu:
-jeżeli samochodem to w granicach 50zł na paliwko tam i z powrotem o ile samochody 5 osobowe
-nocleg w granicach 40zł
- no i wpisowe 430zł + 50zł =480zł : na ilosc osób (czyli jak by pojechało 6 osób bo 6 to absolutne minimum to wpisowe wyniesie po 80zł)
czyli wyjazd bez jedzenia bedzie kształtował się w granicach 200zł max
jeżeli pociągiem to koszt biletów w dwie strony bez zniżek pociagiem pospiesznym w granicach 120zł
Uchwała nr 26/II/2009 z dn. 12 października 2009 r.
w sprawie Klubowego Pucharu Polski 2008
I Przepisy ogólne.
1. Organizatorem czwartej edycji turnieju Klubowy Puchar Polski jest Warszawski Klub Futbolu Stołowego.
2. Turniej zostanie przeprowadzony w dniach 14-15 listopada 2009 r. w Warszawie, w Klubie bilardowym "Arena", znajdującym się na ul. Pańskiej 61 [Warszawa-Centrum].
3. Turniej będzie rozgrywany na sześciu stolikach Garlando Word Champion 2007.
4. Zawody, zarówno pierwszego jak i drugiego dnia, rozpoczną się o godzinie 12 a zakończą się do godziny 23.
II Zgłoszenia.
1. W turnieju mogą wziąć udział reprezentacje Ośrodków z całej Polski, będące członkami Polskiego Związku Futbolu Stołowego. Za zgodą Zarządu udział wziąć również mogą Beskidzki Klub Piłki Stołowej oraz Radomski Klub Futbolu Stołowego.
2. Każdy Ośrodek może wystawić jedną reprezentację.
3. Kwestię przynależności zawodnika do danego ośrodka reguluje odrębna uchwała Zarządu PZFS.
4. Wysokość wpisowego od drużyny Organizator ustalił w wysokości 430 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych).
5. Zgłoszeń można dokonać drogą telefoniczną lub poprzez e-mail. Zapisy zostaną zamknięte z końcem dnia 9 listopada 2009 r.
6. Dane kontaktowe.
Organizator: Elżbieta Kyć
telefon: +48 601 279 735
telefon: +48 604 050 836
mail: [link widoczny dla zalogowanych]
7. Drużyny mogą składać się maksymalnie z 12 osób (w tym maksymalnie 9 mężczyzn). W każdym pojedynku udział będzie brało 9 osób (w tym minimum 2 kobiety). Pozostali zgłoszeni zawodnicy będą mieli status zawodników rezerwowych.
8. Dopuszcza się udział w turnieju drużyn niekompletnych, pod warunkiem iż liczba zawodników pozwala na podjęcie rywalizacji przynajmniej w czterech pojedynkach. We wszystkich nie obsadzonych pojedynkach przeciwnikom przyznawany będzie walkower (2:5, 2:5, 2:5).
9. W zgłoszeniu należy wyraźnie zaznaczyć, który z zawodników pełnić będzie funkcję kapitana.
III System rozgrywek.
2-7 drużyn (maksymalnie 25 pojedynków)
1. Turniej zostanie rozegrany systemem "każdy z każdym".
2. Kolejność rozgrywanych meczów musi być zgodna z tzw. tabelą kojarzeń zamieszczoną w Załączniku do niniejszej Uchwały.
3. Przed rozpoczęciem turnieju Organizator przeprowadzi losowanie, w którym każda drużyna otrzyma swój numer startowy. Numery te odpowiadają numerom umieszczonym w tabeli kojarzeń (Załącznik) i tym samym ustalają kolejność spotkań rozgrywanych przez daną drużynę. Organizator powinien umożliwić Kapitanom drużyn oraz Komisarzowi Zawodów bezpośrednie śledzenie przebiegu losowania.
4. Punkty nr 2 i 3 nie obowiązują, o ile Organizator zapewni program komputerowy do obsługi turnieju. Program musi gwarantować losowy układ kolejności meczów. Nad prawidłowym przebiegiem losowania czuwać powinien Komisarz Zawodów.
5. O kolejności miejsc w tabeli końcowej decydują kolejno:
a) ilość wygranych meczów,
b) wynik bezpośredniego pojedynku,
c) mała tabela (w wypadku gdy problem dotyczy więcej niż dwóch drużyn), a w niej kolejno: ilość wygranych meczów, bilans setów, bilans małych punktów, wynik bezpośredniego pojedynku w konkurencji OS1.
IV Szczegóły dotyczące rozgrywanych pojedynków.
1. Mecze pomiędzy drużynami składają się z sześciu pojedynków: OS1, OS2, OD1, OD2, MIXED, WS.
2. O zwycięstwie w meczu decyduje większa ilość wygranych pojedynków. W wypadku remisu 3:3 o zwycięstwie decydują kolejno:
a) bilans setów,
b) bilans małych punktów,
c) wynik w konkurencji OS1.
3. W systemie grupowym za zwycięstwo w meczu drużynie przyznawany jest 1 punkt, a za porażkę 0. 4. Organizator zapowiada rozpoczęcie każdego meczu z co najmniej 15-minutowym wyprzedzeniem. Od tego momentu Kapitan ma 15 minut na pisemne zgłoszenie Organizatorowi składu drużyny na ten konkretny pojedynek. Niedotrzymanie tego terminu skutkować może oddaniem przez drużynę walkowera.
5. Obowiązkiem Organizatora jest zachowanie w tajemnicy składów obu drużyn aż do momentu rozpoczęcia meczu.
6. Zgłaszając skład drużyny Kapitan ma obowiązek w sposób nie budzący wątpliwości wskazać imiona i nazwiska zawodników oraz konkurencje, w jakich oni wystąpią.
7. Każdy zawodnik może w jednym meczu wystąpić w jednej tylko konkurencji. W każdym kolejnym meczu może jednak zostać przez Kapitana skierowany do innej konkurencji lub na listę zawodników rezerwowych.
8. Wszystkie mecze rozgrywane są do trzech wygranych setów; każdy set do piątej strzelonej bramki (w piątym secie na przewagi do ośmiu).
9. W każdym meczu, poza przerwami na żądanie grających wynikającymi z obowiązujących przepisów, Kapitan drużyny lub osoba przez niego upoważniona ma prawo do dodatkowej jednej jednominutowej przerwy - czasu selekcjonerskiego. Żądanie to można zgłosić podczas przerwy w grze spowodowanej: zakończeniem seta, strzeleniem bramki, faulem, opuszczeniem przez piłkę boiska, wziętym czasem.
10. Rezerwowi mogą być wprowadzeni do gry, tylko i wyłącznie w trakcie 'czasu selekcjonerskiego'. Zmiany dokonuje Kapitan danego ośrodka. Zmiana rezerwowego może nastąpić tylko jeden raz w danym pojedynku między klubami. Każdy selekcjoner może dokonać dwóch zmian w trakcie meczu. Rezerwowy musi dokończyć pojedynek.
11. W wypadku, gdy zawodnik biorący udział w pojedynku odniesie kontuzję, która uniemożliwia dalszą grę, na wniosek poszkodowanego lub Kapitana mecz może zostać decyzją sędziego przerwany na okres nie dłuższy niż 15 minut (pozostali uczestnicy pojedynku mogą w tym czasie za zgodą sędziego trenować przy stole). Jeśli po upływie 15 minut zawodnik nie jest w stanie kontynuować gry, Kapitan lub upoważniona przez niego osoba ma obowiązek dokonać zmiany wprowadzając do gry jednego z zawodników rezerwowych. W wypadku braku zawodników rezerwowych, drużyna oddaje pojedynek walkowerem (2:5, 2:5, 2:5). Zawodnik, który przerwał grę z powodu kontuzji traci prawo udziału we wszystkich kolejnych pojedynkach rozgrywanych tego dnia przez jego drużynę.
V Nagrody.
Nagrodą główną w turnieju będzie przechodni Puchar Polski dla najlepszej drużyny. Dodatkowo Organizator planuje wręczenie medali dla zawodników oraz nagrody MVP. Pula nagród składać się będzie z wpisowego uiszczonego przez uczestników KPP oraz dodatkowa wsparta będzie wkładem sponsorskim w wysokości 1000 pln. Podział puli wyglądać będzie następująco:
a) do 4 drużyn: I miejsce = 100%
b) 5-6 drużyn: I miejsce = 65%
II miejsce = 35%
c) powyżej 6 drużyn: I miejsce = 50%
II miejsce = 30%
III miejsce = 20%
VI Sędziowie.
Sędzią Głównym turnieju będzie Marcin Snopkowski.
Sędziowaniem zajmować się będą osoby mające do tego uprawnienia, a ich lista zostanie ogłoszona przed Klubowym Pucharem Polski przez Sędziego Głównego.
Zgodnie z uchwałą nr 21/II/2009 z dnia 19 sierpnia 2009 r. ze zmianami z dnia 23 września 2009 r. w sprawie opłat sędziowskich punktem 2 Organizator, zgodnie ze swoim prawem, ustala opłatę sędziowską na 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) od Ośrodka.
VII
Kapitan drużyny wypełniając swoje zadania musi mieć na względzie poszanowanie przeciwnej drużyny, a w szczególności:
- nie może przeszkadzać i dekoncentrować drużyny przeciwnej ani robić tego za pomocą innych osób
- zakłócać przebiegu meczu lub go przerywać inaczej jak korzystając z czasu selekcjonerskiego zgodnie z przepisem z części IV art. 10.
Kapitan, którego zachowanie uchybia powyższym przepisom może zostać upomniany przez Organizatora, Komisarza Zawodów lub Sędziego Głównego. Drugie upomnienie będzie skutkować zebraniem powyżej wskazanych osób w celu podjęcia decyzji o zastosowaniu możliwej sankcji dla Kapitana.
VIII
Po zakończeniu turnieju zostanie wyłoniony gracz, któremu zostanie przyznany tytuł MVP – Most Valuable Player. Zostanie on wybrany większością głosów przez grono osób, składających się po dwie osoby z każdego Ośrodka, wyznaczonych przez Kapitanów drużyn.
Załącznik. Tabela kojarzeń dla systemu "każdy z każdym"
3 lub 4 drużyny
kolejność meczów:
1 runda: 1-2, 3-(4)*
2 runda: 1-3, 2-(4)
3 runda: 2-3, 1-(4)
*w wypadku braku czwartej drużyny jej przeciwnik w danej rundzie pauzuje
5 lub 6 drużyn
kolejność meczów:
1 runda: 1-2, 3-4, 5-(6)*
2 runda: 1-5, 2-3, 4-(6)
3 runda: 1-4, 2-5, 3-(6)
4 runda: 1-3, 4-5, 2-(6)
5 runda: 2-4, 3-5, 1-(6)
*w wypadku braku szóstej drużyny jej przeciwnik w danej rundzie pauzuje
7 lub 8 drużyn
kolejność meczów:
1 runda: 1-2, 3-4, 5-6, 7-( *
2 runda: 1-5, 2-4, 3-7, 6-(
3 runda: 1-6, 2-3, 4-7, 5-(
4 runda: 1-7, 2-6, 3-5, 4-(
5 runda: 1-4, 2-5, 6-7, 3-(
6 runda: 1-3, 4-6, 5-7, 2-(
7 runda: 2-7, 3-6, 4-5, 1-(
*w wypadku braku ósmej drużyny jej przeciwnik w danej rundzie pauzuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gool dnia Wto 12:49, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 6 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
gool
Superadministrator
Dołączył: 31 Paź 2006 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Wto 12:28, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Proponuje oficjalnie wybrać selekcjonera naszej reprezentacji na Klubowy Puchar Polski i prosiłbym w tym temacie o wpisywanie waszego faworyta :
1. Mateusz Mazur
2. Rafał Pawełek
3. Jakub Krzysiak
termin głosowania upływa z dniem 08.11.2009 o godzinie 24:00 kto zdobedzie najwiecej głosów zostaje selekcjonerem
powyżej jest ankieta i prosze o głosy na kandydatów oddawać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gool dnia Wto 14:49, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
kreti
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: węgierska górka
|
Wysłany: Śro 13:58, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
w imieniu zarządu Beskidzkiego Klubu Piłki Stołowej pragnę poinformować iż nasz ośrodek weźmie udział w Klubowym Pucharze Polski który odbędzie się w dniach 14-15 listopada 2009r. w stolicy naszego kraju .
Pełna kadra BKPS-u na KPP :
1.RAFAŁ PAWEŁEK
2.MATEUSZ MAZUR
3.TOMASZ GOLISZEK
4.JAKUB KRZYSIAK
5.ANNA BARABASZ
6.ARTUR BARABASZ
7.MARIUSZ BARABASZ
8.ŁUKASZ HANKUS
9.MAGDALENA DĘDYS
10.TOMASZ PAWLUS
SELEKCJONERA WYBIERAMY W ANKIECIE PROSIMY O ODDANIE SWOICH GŁOSÓW I TRZYMANIE KCIUKÓW ZA NASZ KLUB NA KPP. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreti dnia Śro 14:00, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
kreti
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: węgierska górka
|
Wysłany: Pon 8:10, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Według przeprowadzonej ankiety selekcjonerem BKPS-u na KPP zostaje JAKUB KRZYSIAK
ps. special one, mister, bosse, wybierz sobie qbos ksywke na koszulke   
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
gool
Superadministrator
Dołączył: 31 Paź 2006 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pon 8:12, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
dokładnie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
gool
Superadministrator
Dołączył: 31 Paź 2006 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgierska Górka
|
Wysłany: Pon 8:20, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
1 Jakub Krzysiak 4 głosy
2 Mateusz Mazur 3 głosy
3 Rafał Pawełek 1 głos
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
qbos
Superadministrator
Dołączył: 31 Paź 2006 Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węgierska Górka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:59, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
każdy selekcjonar musi miec asystenta więc wybieram maziego
Kondycja zawodników - Rafał Pawełek
Osoba odpowiedzialna za psychike zespołu .... -Tomasz Goliszek
:p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez qbos dnia Pon 20:44, 09 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
trampo
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 16:11, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To jutro biegamy na 2,5 mili...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trampo dnia Wto 16:11, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
trampo
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 17:43, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a ja mam zapalenie kardła... robie wszystko co w mojej mocy aby sie wykurować do KPP
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
kreti
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: węgierska górka
|
Wysłany: Śro 21:40, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
dasz rade trampo , liczymy na ciebie ,
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|